Kontakt
Kanały kontaktowe w sprawie problemów
z wysłanymi sms i przelewami
W sprawie błędnie wypełnionych i wysłanych sms lub przelewów lub z innego powodu
masz problem z doładowaniem skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą usług.
Problem z SMS - kliknij
Problem z PRZELEWEM - kliknij
Problem z PAYSAFECARD - kliknij
---------------------------------Kanały kontaktowe w sprawie finalizacji zakupu
W sprawie problemu z finalizacją transakcji, jeśli nie wiesz co z robić
po otrzymaniu kodu SMS lub potwierdzenia przelewu, sprawdź najpierw stan swojego konta:
na serwerze gry pod adresem IP: mc.mineland.pl - wpisując komendę /konto
Jeśli stan PUNKTÓW/TOKENÓW na koncie nie zgadza się po doładowaniu, podaj:
- nick z gry
- datę i przybliżoną godzinę zakupu
- adres email z transakcji
- wartość i typ zakupu (sms, przelew)
i wyślij te dane na jeden z poniższych kanałów kontaktowych email lub Discord.
Pomoc email - platnosci(at)mineland(dot)pl
Pomoc Discord - kliknij
Próby wyłudzenia PUNKTÓW/TOKENÓW z fałszywych zgłoszeń będą skutkować banem na serwerze gry.
Kontakt z właścicielem serwisu
Hyperchunk Krzysztof Boldaul. Żytnia 18
84-120 Władysławowo
NIP: 5871586193 REGON: 367392694
kontakt(at)hyperchunk(dot)net
Skróty: "at" - małpa (@), "dot" kropka (.)