Regulamin
Regulamin sklepu oraz serwera Mineland PL
Poniższy regulamin stanowi zbór zasad dotyczących serwera gry oraz płatności za usługi.
I. DEFINICJE
  1. Witryna pod adresem mineland.pl - serwis oferujący usługi na serwerze gry.
  2. Serwer gry mineland.pl - publiczny serwer gry zarządzany przez administratora witryny.
  3. Administrator - osoba będąca wlaścicielm serwisu zarządana przez firmę HYPERCHUNK Krzysztof Bolda | NIP: 5871586193 | REGON: 367392694
  4. Uzytkownik/gracz - osoba, która użytkuje serwer gry i/lub zakupiła usłgę na stronie serwisu mineland.pl.
  5. Usługa - udostępnienie użytkownikowi uprawnień na serwerze gry lub doładowanie wirtualnych punktów doświadczenia do konta gracza na serwerze mineland.pl
Minecraft – gra survivalowa wydana przez Mojang AB.
Postanowienia ogólne
  1. Właściciel strony i sklepu zastrzega sobie pełne prawo do wprowadzenia zmian w poniższym regulaminie.
  2. Właściciel strony i sklepu zastrzega sobie pełne prawo do zmian w prowadzonych usługach oraz cenach reprezentujących usługi świadczone przez firmę obsługującą płatności.
Warunki korzystania z usług
  1. W celu korzystania ze strony mineland.pl, użytkownik powinien posiadać aktualną przeglądarkę. internetową Firefox, Chrome, Safari bądź Opera oraz system operacyjny: Windows, Android, OSX, iOS bądź Linux.
  2. W celu dostępu do serwera mineland.pl konieczne jest posiadanie zainstalowanej gry Minecraft oraz korzystanie ze stabilnego połączenia internetowego o prędkości co najmniej 1Mbps.
Zasady użytkowania
  1. Użytkownik posiadając konto na serwerze mineland.pl akceptuje regulamin oraz warunki ogólno przyjętej netykiety poprawnego zachowania w internecie.
  2. Wszystkie budowle / pluginy / pomysły, które zostały stworzone na serwerze / dla serwera lub aktualnie są używane na serwerze są własnością serwera i nikomu kto tworzył tą zawartość nie przysługują zwroty / rekompensaty.
  3. Aby zapewnić wszystkim graczom pozytywne wrażenia z gry i uczciwą rywalizację, jakiekolwiek próby oszukiwania systemu serwera mineland.pl na jego niekorzyść, używanie wspomagaczy, obrażanie innych oraz reklamowanie innych serwisów oraz serwerów gier może skończyć się natychmiastowym wyrzuceniem z serwera bądź natychmiastową blokadą konta użytkownika - tzw. banem.
  4. W sytuacjach nadzwyczajnych Administracja serwera mineland.pl zastrzega sobie prawo do zbanowania użytkownika lub zablokowania mu korzystania z usług serwisu lub serwera do wyjaśnienia sprawy.
Rodzaje niedozwolonych działań:
  1a. Wspomagacze / Cheat - Używanie niedozwolonych modyfikacji pozwalających na oszukiwanie w rozgrywkach.
  1b. Bugowanie / Exploit - Umyślne używanie niedoskonałości gry w celu oszukiwania w rozgrywkach.
  1c. Spam / Flood - Nadmierne wysyłanie tej samej wiadomości lub umieszczanie niechcianych linków oraz przeszkadzanie innym użytkownikom w poprawnym odczytywaniu czatu serwerowego.
  1d. Reklamowanie / Advertising - Umieszczanie na czacie i w całym obrębie serwera i jego strony niechcianych treści reklamowych takich jak: Odnośniki, reklamy innych serwerów, reklamy aukcji, scam linki (odnośniki do wyłudzania).
  2. W przypadku zostania zbanowanym na serwerze lub stronie za nieprzestrzeganie netykiety lub naruszenie zasad gry na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu PUNKTÓW.
  3. W przypadku odkrycia osób łamiących regulamin, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt administracji serwera mineland.pl.
Świadczenie usługi
  1. Za udany zakup w sklepie, gracz otrzymuje PUNKTY (waluta na serwerze mineland.pl).
  2. Udana transakcja powoduje możliwość wydawania na serwerze otrzymanych PUNKTÓW.
  3. Niewykorzystane PUNKTY nie podlegają zwrotowi.
  4. W przypadku wykrycia oszustwa w grze i zbanowania gracza, gracz może stracić zakupione PUNKTY.
Płatności
  1. Płatności SMS obsługuje firma CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice.
  2. Płatności ONLINE oraz przelewy obsługuje firma CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice.
  3. Właściciel strony i sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez klienta w trakcie użytkowania sklepu.
  4. Właściciel strony i sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez pośredników dostarczających systemy obsługi sprzedaży tj. Cashbill.
Kontakt
  Kontakt możliwy w formie mailowej: kontakt(at)mineland.pl.
Reklamacje
  1. W przypadku problemów z płatnościami należy skontaktować się bezpośrednio z odpowiednią firmą obsługującą płatności SMS lub ONLINE.
  2. Płatności SMS: "Reklamacje usług premium" https://www.cashbill.pl/kontakt
  3. Płatności ONLINE: "Przelewy bankowe" lub "płatnośći kartami" https://www.cashbill.pl/kontakt
  4. Właściciel strony i sklepu lub firma obsługująca płatności może poprosić o udzielenie szczegółowych danych zawartych podczas transakcji w celu poprawnego rozpatrzenia problemu.
  5. W przypadku nieotrzymania zakupionych PUNKTÓW istnieje możliwość złożenia reklamacji poprzez kontakt(at)mineland.pl
  6. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 7 dni. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, reklamacja może się wydłużyć jednak nie dłużej niż 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  7. W celu skróceniu czasu reklamacji, w treści maila należy zamieścić: email, nick z gry, metodę płatności, kwotę płatności, potwierdzenie wykonania płatności, nazwę zakupionego towaru.
Odstąpienie od umowy
  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem punktu 2. poniżej.
  2. Zgodnie z prawem UE ustawowe prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w odniesieniu do:
  2a. umowy o świadczenie usług po zakończeniu świadczenia usługi, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną uprzednią zgodą usługobiorcy oraz za potwierdzeniem, że utraci on prawo do odstąpienia od umowy, gdy umowa zostanie w pełni wykonana przez usługodawcę;
  2b. dostawy towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych;
  2c. dostawy towarów, które, po ich dostarczeniu, ze względu na swój charakter są nierozdzielnie połączone z innymi produktami;
  2d. dostawy nagrań dźwiękowych lub wideo lub oprogramowania komputerowego, które zostały otwarte przez konsumenta po dostarczeniu;
  2e. dostawy treści cyfrowych, które nie są dostarczane na namacalnym nośniku, jeżeli proces rozpoczął się za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta i jego potwierdzeniem, że w ten sposób traci on prawo do odstąpienia od umowy.
Postanowienia końcowe
  W przypadku sporu, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji w postaci wysłania maila na kontakt(at)mineland.pl.
I. DEFINICJE
  1. Witryna pod adresem mineland.pl - serwis oferujący usługi na serwerze gry.
  2. Serwer gry mineland.pl - publiczny serwer gry zarządzany przez administratora witryny.
  3. Administrator - osoba będąca wlaścicielm serwisu zarządana przez firmę HYPERCHUNK Krzysztof Bolda | NIP: 5871586193 | REGON: 367392694
  4. Uzytkownik/gracz - osoba, która użytkuje serwer gry i/lub zakupiła usłgę na stronie serwisu mineland.pl.
  5. Usługa - udostępnienie użytkownikowi uprawnień na serwerze gry lub doładowanie wirtualnych punktów doświadczenia do konta gracza na serwerze mineland.pl
Minecraft – gra survivalowa wydana przez Mojang AB.
Postanowienia ogólne
  1. Właściciel strony i sklepu zastrzega sobie pełne prawo do wprowadzenia zmian w poniższym regulaminie.
  2. Właściciel strony i sklepu zastrzega sobie pełne prawo do zmian w prowadzonych usługach oraz cenach reprezentujących usługi świadczone przez firmę obsługującą płatności.
Warunki korzystania z usług
  1. W celu korzystania ze strony mineland.pl, użytkownik powinien posiadać aktualną przeglądarkę. internetową Firefox, Chrome, Safari bądź Opera oraz system operacyjny: Windows, Android, OSX, iOS bądź Linux.
  2. W celu dostępu do serwera mineland.pl konieczne jest posiadanie zainstalowanej gry Minecraft oraz korzystanie ze stabilnego połączenia internetowego o prędkości co najmniej 1Mbps.
Zasady użytkowania
  1. Użytkownik posiadając konto na serwerze mineland.pl akceptuje regulamin oraz warunki ogólno przyjętej netykiety poprawnego zachowania w internecie.
  2. Wszystkie budowle / pluginy / pomysły, które zostały stworzone na serwerze / dla serwera lub aktualnie są używane na serwerze są własnością serwera i nikomu kto tworzył tą zawartość nie przysługują zwroty / rekompensaty.
  3. Aby zapewnić wszystkim graczom pozytywne wrażenia z gry i uczciwą rywalizację, jakiekolwiek próby oszukiwania systemu serwera mineland.pl na jego niekorzyść, używanie wspomagaczy, obrażanie innych oraz reklamowanie innych serwisów oraz serwerów gier może skończyć się natychmiastowym wyrzuceniem z serwera bądź natychmiastową blokadą konta użytkownika - tzw. banem.
  4. W sytuacjach nadzwyczajnych Administracja serwera mineland.pl zastrzega sobie prawo do zbanowania użytkownika lub zablokowania mu korzystania z usług serwisu lub serwera do wyjaśnienia sprawy.
Rodzaje niedozwolonych działań:
  1a. Wspomagacze / Cheat - Używanie niedozwolonych modyfikacji pozwalających na oszukiwanie w rozgrywkach.
  1b. Bugowanie / Exploit - Umyślne używanie niedoskonałości gry w celu oszukiwania w rozgrywkach.
  1c. Spam / Flood - Nadmierne wysyłanie tej samej wiadomości lub umieszczanie niechcianych linków oraz przeszkadzanie innym użytkownikom w poprawnym odczytywaniu czatu serwerowego.
  1d. Reklamowanie / Advertising - Umieszczanie na czacie i w całym obrębie serwera i jego strony niechcianych treści reklamowych takich jak: Odnośniki, reklamy innych serwerów, reklamy aukcji, scam linki (odnośniki do wyłudzania).
  2. W przypadku zostania zbanowanym na serwerze lub stronie za nieprzestrzeganie netykiety lub naruszenie zasad gry na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu PUNKTÓW.
  3. W przypadku odkrycia osób łamiących regulamin, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt administracji serwera mineland.pl.
Świadczenie usługi
  1. Za udany zakup w sklepie, gracz otrzymuje PUNKTY (waluta na serwerze mineland.pl).
  2. Udana transakcja powoduje możliwość wydawania na serwerze otrzymanych PUNKTÓW.
  3. Niewykorzystane PUNKTY nie podlegają zwrotowi.
  4. W przypadku wykrycia oszustwa w grze i zbanowania gracza, gracz może stracić zakupione PUNKTY.
Płatności
  1. Płatności SMS obsługuje firma CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice.
  2. Płatności ONLINE oraz przelewy obsługuje firma CashBill S.A. ul. Sobieskiego 2 40-082 Katowice.
  3. Właściciel strony i sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez klienta w trakcie użytkowania sklepu.
  4. Właściciel strony i sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez pośredników dostarczających systemy obsługi sprzedaży tj. Cashbill.
Kontakt
  Kontakt możliwy w formie mailowej: kontakt(at)mineland.pl.
Reklamacje
  1. W przypadku problemów z płatnościami należy skontaktować się bezpośrednio z odpowiednią firmą obsługującą płatności SMS lub ONLINE.
  2. Płatności SMS: "Reklamacje usług premium" https://www.cashbill.pl/kontakt
  3. Płatności ONLINE: "Przelewy bankowe" lub "płatnośći kartami" https://www.cashbill.pl/kontakt
  4. Właściciel strony i sklepu lub firma obsługująca płatności może poprosić o udzielenie szczegółowych danych zawartych podczas transakcji w celu poprawnego rozpatrzenia problemu.
  5. W przypadku nieotrzymania zakupionych PUNKTÓW istnieje możliwość złożenia reklamacji poprzez kontakt(at)mineland.pl
  6. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 7 dni. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, reklamacja może się wydłużyć jednak nie dłużej niż 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  7. W celu skróceniu czasu reklamacji, w treści maila należy zamieścić: email, nick z gry, metodę płatności, kwotę płatności, potwierdzenie wykonania płatności, nazwę zakupionego towaru.
Odstąpienie od umowy
  1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem punktu 2. poniżej.
  2. Zgodnie z prawem UE ustawowe prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w odniesieniu do:
  2a. umowy o świadczenie usług po zakończeniu świadczenia usługi, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną uprzednią zgodą usługobiorcy oraz za potwierdzeniem, że utraci on prawo do odstąpienia od umowy, gdy umowa zostanie w pełni wykonana przez usługodawcę;
  2b. dostawy towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie spersonalizowanych;
  2c. dostawy towarów, które, po ich dostarczeniu, ze względu na swój charakter są nierozdzielnie połączone z innymi produktami;
  2d. dostawy nagrań dźwiękowych lub wideo lub oprogramowania komputerowego, które zostały otwarte przez konsumenta po dostarczeniu;
  2e. dostawy treści cyfrowych, które nie są dostarczane na namacalnym nośniku, jeżeli proces rozpoczął się za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta i jego potwierdzeniem, że w ten sposób traci on prawo do odstąpienia od umowy.
Postanowienia końcowe
  W przypadku sporu, istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji w postaci wysłania maila na kontakt(at)mineland.pl.